
xa0امروز وزیر اطلاعات درباره قطع وضعف بودن انتن دهی گفتکتمامی امپراطور ها در تمام نقاط ایران انتن دهی ضعیفی دارند واین امر در تهران بخاطر برخی افزایش بیشتری دارد . برای ادامه کلیک کنیدxa0 + نوشته شده توسط سام در دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۶ و ساعت 22:29 | ...
ادامه مطلب